jak odblokować dostęp do konta w Orange Finanse?

nie mogę zalogować się przez internet (serwis transakcyjny)

Aby się zalogować do serwisu transakcyjnego Orange Finanse, na stronie orangefinanse.com.pl wpisujesz w polu identyfikator:

  • identyfikator Klienta - 8 cyfrowy numer Klienta przekazany przez bank w momencie aktywacji kanałów dostępu do banku LUB
  • numer karty płatniczej - 16 cyfr umieszczonych na wybranej przez Ciebie, aktywnej karcie płatniczej wydanej przez mBank S.A. w ramach Orange Finanse na Twoje imię i nazwisko LUB,
  • nazwę / alias użytkownika - możesz go ustalić w „ustawieniach” serwisu transakcyjnego Orange Finanse i używać alternatywnie do dwóch poprzednich opcji,

Natomiast w polu „hasło” ustalony samodzielnie ciąg znaków – dowiedz się, jak tworzyć bezpieczne hasło logowania

identyfikator i hasło

W przypadku braku powyższych danych możesz wybrać jedną z możliwości odzyskiwania tych informacji:

posiadasz aktywny dostęp do infolinii (telekod)

  • 1 zadzwoń pod numer (+48 42) 19 300
  • 2 wybierz z klawiatury telefonu "1" ("Hasła dostępu i potwierdzanie operacji")i postępuj zgodnie z poleceniami lektora

nie masz aktywnych żadnych kanałów i nie pamiętasz do nich haseł

połącz się z konsultantem pod numerem (+48 42) 19 300 i poproś o przesłanie papierowej wersji pakietu aktywacyjnego

Uwaga: Zamówienie pakietu aktywacyjnego powoduje automatyczne zablokowaniem kanału internetowego i telefonicznego (infolinia).

nie mogę zalogować się do aplikacji mobilnej Orange Finanse

Jeśli wpisałeś 3 razy błędnie PIN w swojej aplikacji, aplikacja odłącza się od Twojego konta w Orange Finanse. Aby przywrócić dostęp do aplikacji, należy ponownie je połączyć.

przez komputer / tablet (serwis transakcyjny)

  • 1 Wejdź do aplikacji mobilnej Orange Finanse
  • 2 Wybierz przycisk „aktywuj aplikację”, a następnie przycisk „przez komputer” i przeczytaj instrukcję
  • 3 zaloguj się do serwisu transakcyjnego na stronie logowania https://orangefinanse.com.pl
  • 4 wejdź do "ustawień” i wybierz „Dostęp do banku”
  • 5 kiedy już wyświetli się kolejna plansza, wybierz polecenie „Dodaj” w polu „Urządzenie mobilne”, nazwij je i zatwierdź nazwę SMSem.
  • 6 wygenerowane w ten sposób hasło wpisz do aplikacji
  • 7 zdefiniuj PIN do aplikacji i zatwierdź
  • 8 zakończyłeś aktywację aplikacji mobilnej

przez telefon i automatyczy serwis telefoniczny (IVR)

  • 1 Wejdź do aplikacji mobilnej Orange Finanse
  • 2 Wybierz przycisk „aktywuj aplikację”, a następnie przycisk „przez telefon” i przeczytaj instrukcję
  • 3 Odpowiedz na pytania identyfikujące i wciśnij dalej
  • 4 Przeczytaj instrukcję generowania kodu do aplikacji i wciśnij przycisk „generuj kod”
  • 5 W ciągu minuty otrzymasz wiadomość głosową od Orange Finanse, gdzie lektor przeczyta Ci 4 cyfrowy kod aktywacyjny, który należy wpisać w aplikacji:
  • 6 Po wpisaniu kodu zdefiniuj PIN do aplikacji i zatwierdź go przyciskiem
  • 7 aktywację aplikacji mobilnej potwierdza ekran
nie pamiętam hasła do infolinii (telekod)

Jeśli nie pamiętasz 6-cyfrowego hasła dostępu do infolinii, czyli telekodu, możesz ustalić nowe poprzez internet lub skontaktować się z konsultantem pod numerem (+48 42) 19 300.

posiadasz aktywny dostęp przez serwis transakcyjny

  • 1 zaloguj się do serwisu transakcyjnego na stronie logowania https://orangefinanse.com.pl
  • 2 wejdź do "ustawień” i wybierz „Dostęp do banku”
  • 3 kiedy już wyświetli się kolejna plansza, wybierz polecenie „Aktywuj” w polu „Telefon (infolinia)”, wpisz wybrane 6 cyfr i zatwierdź SMSem.

preferujesz kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod numerem (+48 42) 19 300 i zamów oddzwonienie. Pamiętaj, że konsultant zadzwoni tylko na ten numer, który figuruje w systemie Orange Finanse.

zablokowałem hasła SMS

Jeśli zablokowałeś możliwość autoryzacji operacji hasłami SMS skontaktuj się z konsultantem pod numerem (+48 42) 19 300.