Konto Osobiste
w Orange Finanse

Wygodna aplikacja,
bezpłatne bankomaty

Otwórz konto
0
Założenie i prowadzenie konta osobistego1
0
Wydanie karty
do konta
0
Przelewy
w złotówkach
0
Wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce

Dodatkowe korzyści

Asysten Płatności
Zawsze wiesz kiedy masz opłacić gaz, prąd lub ratę. Asystent podpowie Ci zbliżający się termin przelewu i przygotuje propozycje przelewu.
więcej informacji

Asystent Płatności

Kontrola finansów

Sprawdź
Geolokalizacja
Szybko i wygodnie sprawdzisz dostępność bankomatów i wpłatomatów oraz promocji jakie w ramach Strefy Korzyści oferują dla Ciebie pobliskie sklepy.
więcej informacji

Geolokalizacja

Dostępność bankomatów i promocji w okolicy

Sprawdź
Przelew na telefon
Wysyłaj i odbieraj pieniądze tak jak zwykłego SMSa, numer telefonu odbiorcy wybierzesz samodzielnie z listy kontaktów na swoim telefonie. Bez dodatkowych opłat - przelew na numer telefonu robisz za 0 zł.
więcej informacji

Przelew na telefon

Wystarczy znać numer telefonu

Sprawdź
infolinia na klik
Twój konsultant dostępny na jedno kliknięcie. Dzięki infolinii na klik połączysz się z konsultantem bez konieczności podawania i telekodu.
więcej informacji

infolinia na klik

Szybkie połączenie z konsultantem

Sprawdź
BLIK
Dzięki BLIK w szybki i bezpieczny sposób zapłacisz za zakupy przez internet lub stacjonarnie, wypłacisz gotówkę z bankomatu bez konieczności noszenia portfela z kartą.
więcej informacji

BLIK

Super szybka metoda płatności

Sprawdź
Android Pay
Możesz płacić smarfonem zbliżeniowo jak kartą, po prostu przykładasz telefon do terminala. To możliwe dzięki wirtualnej karcie, którą możesz zainstalować w telefonie zaraz po otwarciu konta.
więcej informacji

Android Pay

Płatności zbliżeniowe telefonem

Sprawdź

Nasze nagrody

Najtańsze Konto Osobiste,
kwiecień 2018
Najlepsze Konto Oszczędnościowe,
styczeń 2018
Najlepsze Konto Osobiste, 3 miejsce
lipiec 2017
Przyjazny Bank Newsweeka 2016

Jak założyć konto w Orange Finanse?

W Salonie Orange

Znajdź salon
1. Udaj się do wybranej przez Ciebie placówki w celu złożenia wniosku. Doradca poprosi Cię o okazanie dokumentu tożsamości
2. Po weryfikacji Twojej tożsamości podpiszesz umowę
3. Aktywuj konto zgodnie z instrukcją w pakiecie aktywacyjnym
4. Kartę (jeśli została zamówiona), wyślemy na Twój adres korespondencyjny w ciągu maksymalnie 10 dni. Aktywuj kartę i nadaj jej PIN.

Online

Otwórz konto
1. Wypełnij wniosek o rachunek na stronie www.orangefinanse.pl
2. W ciągu dwóch dni roboczych skontaktuje się z Tobą kurier w celu dostarczenia umowy. Pamiętaj o przygotowaniu dokumentu w celu weryfikacji tożsamości. Podpisz umowę.
3. Aktywuj konto używając kodu aktywacyjnego, który otrzymasz SMS-em
4. Kartę (jeśli została zamówiona), wyślemy na Twój adres korespondencyjny w ciągu maksymalnie 10 dni. Aktywuj kartę i nadaj jej PIN.

W aplikacji mobilnej

Pobierz aplikację
1. Pobierz i zainstaluj aplikację mobilną Orange Finnase na swoim smartfonie.
2. Aby założyć konto wypełnij wniosek przez aplikację mobilną.
3. Aktywuj konto używając kodu aktywacyjnego, który otrzymasz SMS-em.
4. Kartę (jeśli została zamówiona), wyślemy na Twój ades korespondencyjny w ciągu maksymalnie 10 dni. Aktywuj kartę i nadaj jej PIN.

Infolinia

Zadzwoń na infolinię
1. Zadzwoń na infolinię w celu złożenia wniosku. Doradca poprosi Cię o podanie dancyh, potrzebnych do wypełnienia wniosku
2. W ciągu dwóch dni roboczych skontaktuje się z Tobą kurier w celu dostarczenia umowy. Pamiętaj o przygotowaniu dokumentu w celu weryfikacji tożsamości. Podpisz umowę.
3. Aktywuj konto zgodnie z instrukcją w pakiecie aktywacyjnym.
4. Kartę (jeśli została zamówiona), wyślemy na Twój ades korespondencyjny w ciągu maksymalnie 10 dni. Aktywuj kartę i nadaj jej PIN.

Skrócona taryfa prowizji i opłat

konto osobiste - rodzaj czynności
otwarcie i prowadzenie rachunku (opłata miesięczna) 0,00 PLN
przelewy i usługi płatnicze
przelew w złotych polskich (nie dotyczy przelewów przelew własny, przelew SORBNET), w tym:
- przelew na numer telefonu,
- przelew do ZUS, Urzedu Skarbowego lub innego organu podatkowego,
oraz przelew walutowy wewnętrzny
0,00 PLN
przelew własny 0,00 PLN
przelew z datą bieżąca na rachunek Odbiorcy zdefiniowanego --
przelew ekspresowy 5,00 PLN
wpłaty we wpłatomatach przy użyciu karty płatniczej w sieci mBank; Euronet; CashLine 0,00 PLN
miesięczna opłata za korzystanie z bankomatów na terenie kraju (wypłaty gotówkowe) 0,00 PLN
polecenie zapłaty (utworzenie, aktualizacja, realizacja, odwołanie, miesieczna opłata za korzystanie) 0,00 PLN
zlecenie stałe (zdefiniowanie, aktualizacja, realizacja, odwołanie) 0,00 PLN
korzystanie z usługi invoobill (opłata miesieczna) 0,00 PLN
dostarczenie miesięcznego wyciagu w formie elektronicznej 0,00 PLN
pakiet 30 powiadomień SMS (abonament miesięczny / SMS poza abonamentem)2 5,00 PLN / 0,35 PLN

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak wpłacać pieniądze na rachunek Konto Oszczędnościowe i Konto Osobiste?

    Najwygodniej jest zlecić przelew pensji na rachunek w Orange Finanse. Aby to zrobić wystarczy przedstawić w dziale kadr Twojej firmy stosowne oświadczenie. Gotówkę na konto w Orange Finanse można wpłacać we wpłatomacie mBanku, na poczcie lub w oddziale innego banku (od tej operacji zarówno Poczta Polska, jak i banki pobierają najczęściej prowizję) - wtedy numer rachunku w Orange Finanse wpisujemy na specjalnym miejscu w druku złożenia dyspozycji.

  • Czy korzystanie z serwisu transakcyjnego w smartfonie w przeglądarce internetowej poza Wi-Fi, będzie konsumowało transfer danych Klienta?

    Tak. Za darmo Klient korzysta jedynie z aplikacji mobilnej w sieci Orange.

  • Jak długo czekać na aktywację konta?

    • Jeśli wybrałeś podpisanie umowy o konto za pośrednictwem kuriera, sprawdź status przesyłki kurierskiej na stronie http://www.siodemka.com/statusy.php. Po wizycie kuriera, bank aktywuje Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych od czasu otrzymania umowy od firmy kurierskiej – w razie problemów prosimy o kontakt pod numerem (+48 42) 19 300.
    • Jeśli wybrałeś podpisanie umowy w salonie Orange, bank aktywuje Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych od czasu przekazania dokumentów z salonu do banku – w razie problemów prosimy o kontakt pod numerem (+48 42) 19 300.
  • Kto może posiadać Konto Osobiste?

    Posiadaczem Konta Osobistego może być każda osoba posiadająca polskie obywatelstwo, o pełnej zdolności do czynności prawnych (ukończone 18 lat), będąca rezydentem posiadającym obywatelstwo polskie, osoba pełnoletnia – rejestrowana jest wyłącznie na podstawie dowodu osobistego. Rachunek jest prowadzony indywidualnie. Klient może posiadać maksymalnie jedno Konto Osobiste. Osoba niepełnoletnia może otworzyć rachunek w Orange Finanse, jeśli ukończyła 13 lat. W ofercie mamy dla niej rachunek Konto Osobiste 13+ wraz z bezpłatną kartą debetową.

  • Ile kosztuje otwarcie i prowadzenie Konta Osobistego w Orange Finanse?

    Za otwarcie i prowadzenie konta Orange Finanse nie pobiera żadnych opłat.

  • Czy otwierając konto w Orange Finanse trzeba zamknąć konto w innym banku?

    Nie. Jeśli jednak Orange Finanse stanie się Twoim podstawowym bankiem, wówczas warto rozważyć likwidację rachunku w innym banku, aby nie płacić prowizji i opłat.

  • Czy muszę być Klientem Orange, aby założyć Konto Osobiste w Orange Finanse?

    Nie, z oferty Orange Finanse mogą korzystać Klienci wszystkich operatorów komórkowych.

  • Jak otworzyć Konto Osobiste?

    Konto w Orange Finanse można otworzyć:

    • za pośrednictwem strony: www.orangefinanse.com
    • w aplikacji mobilnej
    • za pośrednictwem Infolinii pod numerem (+48 42) 19 300
    • w Salonie Orange
  • Co powinien zrobić Klient w przypadku zapomnienia bądź zgubienia ID i hasła do serwisu transakcyjnego?

    Klient powinien zadzwonić pod numer (+48 42) 19 300 i zamówić nowy pakiet aktywacyjny, którym będzie musiał zalogować się tak samo jak podczas pierwszego logowania i ustanowić docelowe hasło. Klient może również odblokować dostęp do serwisu transakcyjnego z poziomu aplikacji mobilnej.

  • Jakie muszę mieć minimalne dochody, aby otworzyć konto w Orange Finanse?

    Orange Finanse nie wymaga deklaracji minimalnych dochodów i nie uzależnia od nich otwarcia rachunku. W Banku nie ma również obowiązku dokonywania regularnych wpłat na rachunek.

  • Ile kont mogę otworzyć w Orange Finanse?

    Teraz każdy pełnoletni Klient Orange Finanse może posiadać 1 rachunek Konto Osobiste oraz 1 rachunek Konto Osobiste 13+. Klienci w wieku 13 - 18 lat mogą posiadać tylko jeden rachunek – Konto Osobiste 13+. Nowy rachunek nie oznacza nowych kodów dostępów. Listę wszystkich rachunków można zobaczyć po zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego Orange Finanse za pomocą dotychczasowego loginu i hasła.

  • W jaki sposób mogę otworzyć kolejne konto w Orange Finanse?

    Klient może być posiadaczem 1 konta bieżącego danego typu w Orange Finanse oraz 4 Kont Oszczędnościowych. Otwieranie kolejnych rachunków w Banku odbywa się za pośrednictwem infolinii lub poprzez wniosek w serwisie transakcyjnym Orange Finanse.

  • Jak wypowiedzieć umowę rachunku w Orange Finanse?

    Umowę rachunku zawartą z Bankiem można wypowiedzieć w całości lub w części dotyczącej wskazanego na wniosku rachunku, składając dyspozycję:

    A. w serwisie transakcyjnym
    Po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego należy z menu wybrać opcję:

    • Oferta dla Ciebie → Oferta Bankowa →  Usługi → Wypowiedzenie rachunku

    lub

    •    Oferta dla Ciebie → Oferta Bankowa →  Usługi → Dyspozycje → Wniosek o wypowiedzenie umowy

     

    B. u Konsultanta Infolinii
    Należy skontaktować się z konsultantem Infolinii pod numerem telefonu +  48  42 19 300 z telefonów stacjonarnych w Polsce, z telefonów stacjonarnych i komórkowych z całego świata. Po dokonaniu identyfikacji tożsamości konsultant przyjmie dyspozycję wypowiedzenia umowy rachunku.

    C. poprzez przesłanie własnoręcznie napisanego wypowiedzenia umowy na adres korespondencyjny banku
    Wypowiedzenie powinno zawierać: imię i nazwisko posiadacza/posiadaczy rachunku, numer PESEL posiadacza/posiadaczy, numer rachunku do przelania środków pozostałych na zamykanym rachunku, tryb w jakim ma być rozwiązana umowa (np. miesięczny). Podpis złożony na wypowiedzeniu powinien być zgodny ze wzorem podpisu posiadanym przez Bank widniejącym na Umowie lub Oświadczeniu o zmianie nazwiska, Formularzu zmiany wzoru podpisu, jeżeli taki dokument był składany. Jeśli podpis nie będzie zgodny, dyspozycja nie zostanie zrealizowana.
    Istnieje możliwość potwierdzenia własnoręczności złożonego podpisu na wypowiedzeniu przez upoważniony do tego podmiot. Szczegółowe zasady dotyczące poświadczania podpisu dostępne są u konsultanta Infolinii.

  • Ile wynosi termin wypowiedzenia?

    Wypowiedzenie umowy może zostać złożone w każdym czasie pod warunkiem spełnienia wszystkich zobowiązań wynikających z Umowy. 

    Standardowo odbywa się z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia

  • Od kiedy liczony jest termin wypowiedzenia?

    Termin wypowiedzenia Umowy przez Posiadacza Rachunku liczony jest w przypadku wypowiedzenia złożonego:

    • w formie pisemnej - od dnia doręczenia wypowiedzenia do Banku, 
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem serwisu transakcyjnego Banku - od dnia złożenia wniosku o wypowiedzenie Umowy w serwisie transakcyjnym Banku,
    • za pośrednictwem Infolinii - od dnia złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy za pośrednictwem Infolinii.
  • Czy należy wskazać rachunek do przelewu środków? Co się stanie jeśli tego nie zrobię?

    Środki pieniężne przelewane są na wskazany przez klienta rachunek bankowy. Jeśli rachunek do przelania środków nie zostanie podany lub podany nr okaże się nieprawidłowy to saldo rachunku, od dnia upływu terminu wypowiedzenia, staje się nieoprocentowanym depozytem. Zwrot takich środków może nastąpić po złożeniu dyspozycji za pośrednictwem konsultanta Infolinii jeżeli osoba nadal posiada relacje z Bankiem.

    Jeżeli osoba nie posiada relacji z Bankiem niezbędne jest przesłanie w tej sprawie pisma na adres Banku z informacją o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przekazane środki. Podpis złożony na przesłanej dyspozycji powinien być zgodny ze wzorem podpisu posiadanym przez mBank widniejącym na Umowie lub Oświadczeniu o zmianie nazwiska, Formularzu zmiany wzoru podpisu, jeżeli taki dokument był składany. Jeśli podpis nie będzie zgodny, dyspozycja nie zostanie zrealizowana.