Karta Kredytowa
MasterCard
RRSO 11,93%

Swobodne zakupy w sklepach
i w Internecie

  • Dostępny limit kredytowy
    od 1 000 zł do 20 000 zł
  • Kupujesz kiedy potrzebujesz, a spłacasz kiedy chcesz nawet do 54 dni bez odsetek

Twoje korzyści

Korzystasz z szybkiej gotówki zanim otrzymasz kartę
54 dni - Okres bezodsetkowy
760zł - Zyskujesz do 760 zł zwrotu w ramach Strefy Korzyści
Płatności telefonem wygodniejsze niż kiedykolwiek. Szybko i bezpiecznie zapłacisz za zakupy wszędzie tam gdzie przyjmowane są płatności zbliżeniowe MasterCard.

Sposób wnioskowania

Online

Po złożeniu wniosku i pozytywnej decyzji kredytowej, umowę zawrzesz w serwisie transakcyjnym
Kartę otrzymasz pocztą wraz z dołączonym listem informującym o sposobie aktywacji karty

Infolinia

Kartę Kredytową możesz zamówić telefonicznie z pomocą konsultanta Orange pod nr +48 42 19 300

Oprocentowanie i wybrane opłaty

karta kredytowa oprocentowanie, opłaty i prowizje
oprocentowanie kredytu na rachunku karty 10%
wydanie karty 30,00 PLN
opłata roczna, pobierana po zakończeniu każdego roku użytkowania karty głównej 70,00 PLN
opłata nie bedzie pobrana, jeżeli roczna wartość lub ilość transakcji bezgotówkowych (włączając przelewy z rachunku karty kredytowej) za ostatnie 12 miesięcy wyniesie minimum: 12 000 PLN lub 240 transakcji
wydanie duplikatu karty 0,00 PLN
prowizja od transakcji bezgotówkowych 0,00 PLN
wypłata gotówki we wszystkich bankomatach i oddziałach banków na terenie kraju oraz za granicą1 5,00%, min. 10,00 PLN
sprawdzenie dostępnego limitu kredytowego w bankomacie 5,00 PLN
przelew z rachunku karty kredytowej 5,00%, min. 4,00 PLN
przelew do ZUS, Urzędu Skarbowego, innych organów podatkowych 2,5% min. 4,00 PLN
ubezpieczenie Spłaty Karty Plus2 0,50% miesięcznie od salda zadłużenia
ubezpieczenie "Twoje OC i Twoja Podróż" (opłata miesięczna)3 11,99 PLN
ekspresowa wysyłka karty 25,00 PLN
zmiana PIN 0,00 PLN
przekroczenie limitu karty 0,00 PLN
powiadomienie mailowe lub komunikat w serwisie transakcyjnym o zadłużeniu przeterminowanym4 8,00 PLN
zmiana daty końca cyklu rozliczeniowego5 0,00 PLN
wyciąg elektroniczny 0,00 PLN
uruchomienie usługi Spłaty na Raty 0,00 PLN
oprocentowanie usługi Spłaty na raty w Karcie Kredytowej 10% PLN
Przelew w ramach usługi Płacę z Orange 0,00 PLN
Koszty kredytu:
Przykład reprezentatywny dla Karty Kredytowej, sporządzony w oparciu o art. 8 ustawy o kredycie konsumenckim: Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) 11,93%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 3 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 3 266,90 zł, oprocentowanie nominalne zmienne 10% w skali roku, całkowity koszt kredytu 266,90 zł (w tym opłata za wydanie karty 30 zł, odsetki 236,90 zł), czas obowiązywania umowy – 12 miesięcy. Kalkulacja dokonana na dzień 09.01.2018 r. na reprezentatywnym przykładzie.
Przyznanie Karty Kredytowej uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego kredytobiorcy przez mBank S.A. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter informacyjny. Szczegółowe informacje, w tym warunki i opłaty związane z Kartą Kredytową są określone w Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach Orange Finanse, Taryfie prowizji i opłat dla osób fizycznych w ramach Orange Finanse, Regulaminie udzielania Karty Kredytowej dla klientów Orange Finanse dostępnych na https://www.orangefinanse.pl/kredyt_odnawialny.phtml. Orange Polska S.A. jako pośrednik kredytowy mBank S.A. dokonuje w jego imieniu czynności bankowych z art. 6a i 6b ustawy prawo bankowe oraz nie współpracuje z innymi kredytodawcami.

1 Bank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji dokonywanych w EUR w wysokości 2% od wartości transakcji. W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niż EUR lub PLN Bank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji w wysokości 3% od wartości transakcji.

2 Opłata jest zwracana za dwa pierwsze cykle rozliczeniowe karty.

3 Rezygnacja z ubezpieczenia w danym miesiącu skutkuje zakończeniem ochrony ubezpieczeniowej na koniec miesiąca następnego, przypadającego po miesiącu, w którym rezygnacja została złożona. Ubezpieczycielem jest AXA Ubezpieczenia TUiR S.A..mBank S.A. jest ubezpieczającym. Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu dostępne są w dokumentach na stronie: www.orangefinanse.pl/regulaminy_dokumenty.phtml oraz w Taryfie prowizji i opłat dla osób fizycznych w ramach Orange Finanse dostępnej na www.orangefinanse.pl/tabela_oplat.phtml.

4 Opłata nie dotyczy kart wydanych na podstawie wniosków złożonych od 04.02.2016r.

5 Zmiany daty końca cyklu rozliczeniowego można dokonać raz na trzy cykle rozliczeniowe.

Orange Finanse usługi bankowe dostarcza mBank S.A. Oddział Bankowości Mobilnej w Łodzi z siedzibą w Warszawie, ul. Senatorska 18, 00-950 Warszawa.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy kartę można spłacać automatycznie?

    Tak. Automatyczną spłatę kwoty minimalnej lub całości zadłużenia możesz ustawić w trakcie wnioskowania o kartę kredytową, a także później, w serwisie transakcyjnym Orange Finanse lub pod numerem (+48 42) 19 300. Nie musisz wówczas pamiętać o spłacie karty, a jedynie o zapewnieniu do godziny 20:00 wymaganej kwoty (podanej na wyciągu) na rachunku do spłaty karty.

  • Czym jest i jak działa Usługa Spłaty na Raty?

    Usługa Spłaty na Raty jest możliwa do uruchomienia wyłącznie w momencie składania wniosku o Kartę Kredytową wraz z Szybką gotówką z limitu karty. Z usługi tej można skorzystać  w przypadku, w którym Klient  chce skorzystać z przyznanego limitu jeszcze przed otrzymaniem Karty Kredytowej tzn. jeżeli Klient chce, aby przelano mu dedykowaną kwotę na konto jeszcze przed wysłaniem karty, to może tę kwotę spłacić w wygodnych  ratach.To bardzo wygodna forma spłaty Karty Kredytowej i tani sposób finansowania zarówno codziennych zakupów, jak i większych, niezaplanowanych wydatków. Usługa umożliwia Klientowi wybór kwoty i liczby rat, w jakich chce spłacić zadłużenie na swojej Karcie Kredytowej. Minimalna kwota jaką można rozłożyć na raty to 300 zł i nie może ona przekroczyć 80% limitu karty. Minimalna liczba rat to 3, a maksymalna 60 (5 lat).

  • Czym jest Ubezpieczenie „Twoje OC i Twoja Podróż”?

    Jest to dodatkowe ubezpieczenie, o które można zawnioskować przy okazji wnioskowania o Kartę Kredytową. Ubezpieczonym jest Posiadacz karty wraz z nie więcej niż dwiema osobami towarzyszącymi w wieku do 70 lat odbywający podróż zagraniczną. Ubezpieczenia „Twoje OC i Twoja Podróż” obejmuje wszystkie kraje świata z wyłączeniem państw i terytoriów objętych wojną.

    Zakres ubezpieczenia obejmuje:

    • Koszty leczenia za granicą
    • Natychmiastową Pomoc Assistance i Transport medyczny
    • Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków z tytułu Trwałego inwalidztwa w wyniku nieszczęśliwego wypadku i śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku
    • Pobyt w szpitalu
    • Opóźnienie dostarczenia bagażu podróżnego
    • Utratę lub uszkodzenie bagażu podróżnego
    • Opóźnienie odlotu
    • Rabunek rzeczy osobistych
    • Odwołanie lub skrócenie podróży
    • OC w życiu prywatnym
  • Ile kosztuje wypłata gotówki z karty kredytowej?

    W przypadku wypłaty gotówki z bankomatu przy użyciu karty kredytowej Klient nie korzysta z tzw. okresu bezodsetkowego, czyli oprocentowanie jest naliczane od chwili wypłaty. Dodatkowo sama czynność wypłaty gotówki z bankomatu przy użyciu karty kredytowej jest płatna (zgodnie z taryfą prowizji i opłat).

  • Czym jest Karta Kredytowa?

    Karta kredytowa jest bardzo wygodnym narzędziem wykorzystywanym zarówno do codziennych zakupów, jak i w przypadku niespodziewanych wydatków. Karta pozwala na dokonywanie zakupów w sklepach i Internecie w ramach przyznanego limitu kredytowego. Spłaty karty można dokonywać ręcznie lub skorzystać z opcji automatycznej spłaty.

    Raz w miesiącu bank sumuje wszystkie transakcje i wysyła posiadaczowi karty wyciąg, informując jednocześnie o kwocie wykorzystanego limitu.

    Okres rozliczeniowy karty kredytowej wynosi 30 dni. W tym czasie Klient korzysta z karty dokonując nią płatności, realizując przelewy z karty, czy wypłacając gotówkę z bankomatów. Następnie, na podstawie historii operacji na karcie kredytowej, przygotowany jest wyciąg. W dniu generowania wyciągu kończy się okres rozliczeniowy. Od dnia wystawienia wyciągu Klient ma jeszcze 24 dni (tzw. Grace Period lub okres bezodsetkowy) na spłatę minimum 5% kwoty wskazanej na wyciągu. Jeżeli spłata wyniesie 100% (za płatności dokonane kartą i przelewy), Klient nie będzie miał naliczonych odsetek, w takim przypadku faktyczny maksymalny czas przez jaki Klient może korzystać z nieoprocentowanego kredytu na karcie to nawet 54 dni. Wtedy obowiązuje zasada – Ile wydajesz, tyle oddajesz.

    Zasada ta obowiązuje tylko od transakcji bezgotówkowych (płatność w sklepie, w Internecie, przelew). Jeżeli Klient skorzysta z wypłaty gotówki z bankomatu – począwszy od dnia dokonania transakcji będą naliczały się odsetki.

    Należy pamiętać, że jeżeli data generowania wyciągu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, wyciąg generowany jest w najbliższym dniu roboczym i automatyczna spłaty karty również jest dokonywana w dniu roboczym (data ta zawsze jest wskazana na wyciągu).

  • Jak aktywować Kartę Kredytową?

    Aby samodzielnie aktywować kartę wystarczy zalogować się do systemu transakcyjnego Orange Finanse, wybrać z menu "karty", następnie kliknąć w wizerunek karty, którą chcesz aktywować.

    System poprosi Cię o podanie numeru karty, którą chcesz aktywować. Wpisz numer, który widnieje na otrzymanej karcie. Następuje weryfikacja wpisanego przez Ciebie numeru karty, a następnie system poprosi Cię o nadanie nowego kodu PIN. Po dwukrotnym wpisaniu PIN, otrzymasz hasło SMS potwierdzające aktywację karty i nadanie PIN. Po poprawnym przepisaniu hasła SMS do serwisu transakcyjnego, pojawi się komunikat informujący, że operacja została przeprowadzona prawidłowo.

    Kartę można aktywować również pod numerem (+48 42) 19 300.

  • Czym jest Ubezpieczenie Spłaty Karty Plus?

    Ubezpieczenie Spłaty Karty Plus jest dodatkowym Ubezpieczeniem, o które wnioskuje Klient w chwili wnioskowania o Kartę Kredytową. Ubezpieczenie Spłaty Karty to zabezpieczenie siebie i bliskich przed koniecznością spłaty karty w przypadku nieprzewidzialnych zdarzeń losowych. Zakres ubezpieczenia obejmuje następujące zdarzenia ubezpieczeniowe:

    • śmierć Ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku, jeżeli nastąpiła w okresie 180 dni kalendarzowych od daty zajścia nieszczęśliwego wypadku,
    • całkowitą i trwałą niezdolność do pracy w wyniku nieszczęśliwego wypadku,
    • czasową niezdolność do pracy spowodowaną pobytem w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

    Suma ubezpieczenia z tytułu:

    • śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku oraz całkowitej i trwałej niezdolności do pracy w wyniku nieszczęśliwego wypadku jest równa saldu zadłużenia pozostającego do spłaty na rzecz banku w dniu zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego, nie więcej niż 105% przyznanego limitu kredytowego,
    • czasowej niezdolności do pracy spowodowanej pobytem w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku jest równa 12 minimalnym kwotom spłaty należnym z tytułu zawartej Umowy o korzystanie z karty w okresie ubezpieczenia, po dniu zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego, nie więcej niż 60% przyznanego limitu kredytowego.

    Suma ubezpieczenia ustalana jest na roczne okresy ubezpieczenia liczone od dnia rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej lub rocznicy jej rozpoczęcia w odniesieniu do danego Ubezpieczonego.

    Wysokość opłaty wynosi 0,50% od salda zadłużenia. Wartość należnej opłaty naliczana jest z dołu, w dniu generowania wyciągu. Jeśli Klient zrezygnuje z Ubezpieczenia Gwarancja Spłaty zadłużenia w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego to po jego zakończeniu opłaty w ogóle się nie naliczy (nawet za te dni, kiedy Klient był objęty ubezpieczeniem).

  • Jak działa podwyższenie limitu karty kredytowej?

    Klient, który posiada już kartę kredytową może wnioskować o zwiększenie dostępnego limitu kredytowego za pośrednictwem serwisu transakcyjnego Orange Finanse w sekcji dedykowanej karcie, którą znajdziesz klikając kolejno w przyciski „moje finanse”, „karty”. Zmiany limitów można dokonać również telefonicznie pod numerem (+48 42) 19 300. Maksymalny limit, jaki Klient może posiadać na karcie kredytowej to 20 000 zł. Za zwiększenie limitu nie jest pobierana dodatkowa prowizja.

  • Jak zawnioskować o Kartę Kredytową?

    Klient Orange Finanse może złożyć wniosek o kartę kredytową:

    • telefonicznie pod numerem (+48 42) 19 300
    • składając wniosek przez internet

    Po złożeniu wniosku, bank podejmuje decyzję kredytową i informuje o niej Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail. W przypadku decyzji pozytywnej, Klient otrzymuje SMS z informacją, że w skrzynce wiadomości w serwisie transakcyjnym, czeka na niego umowa kredytowa w postaci pliku pdf. Klient zobowiązany jest zapoznać się z ww. umową, poprzez kliknięcie w link i otwarcie pliku pdf. Po zapoznaniu się z umową, plik należy zamknąć, a następnie zaakceptować umowę poprzez kliknięcie przycisku „TAK”. Następnie należy potwierdzić tę operację kodem SMS-owym, który zostanie wysłany na numer telefonu komórkowego Klienta zarejestrowany w Orange Finanse. W przeciągu maksymalnie 15 dni od zaakceptowania umowy, Klient otrzymuje kartę pocztą na adres korespondencyjny. 

    Podczas składania wniosku o kartę kredytową Klient może skorzystać z tzw. „szybkiej gotówki”.
    Polega to na zleceniu przelewu z limitu karty kredytowej na wskazany przez Klienta rachunek. Kwotę przelewu (jeśli znajduje się w pomiędzy 300 zł a 80% przyznanego Klientowi limitu karty) Klient może od razu rozłożyć na raty w ramach Usługi Spłaty na Raty. Okres kredytowania wynosi od 3 do 60 miesięcy (5 lat). Spłata raty odbywa się w prosty sposób - jest doliczana do comiesięcznego wyciągu karty kredytowej. Usługę Spłaty na Raty można w każdym momencie spłacić wcześniej bez dodatkowych kosztów.


  • Co to jest transakcja gotówkowa i bezgotówkowa?

    Transakcja gotówkowa to wypłata z bankomatu. Wszystkie pozostałe transakcje dokonywane przy użyciu karty, takie jak: płatność w sklepie, przez Internet oraz przelewy z rachunku karty kredytowej to transakcje bezgotówkowe.