Szybkie i wygodne
płatności mobilne
BLIK

Sprawdź jak łatwo i przyjemnie
płacić za zakupy i wypłacać gotówkę
z bankomatów za pomocą telefonu

Pobierz aplikację mobilną i korzystaj z Orange Finanse przez telefon

Aktualne promocje

Multikino

Multikino

Ale kino! Bilet gratis!
Kup bilet na dowolny seans i zapłać za niego BLIKiem na Multikino.pl a drugi bilet w technologi 2D otrzymasz w prezencie.

Promocja trwa od dnia 28.04.2017 roku do 31.05.2017 roku.
Regulamin promocji
Promocja na Ravelo.pl

Rabaty na Ravelo

Zapłać BLIKIEM na ravelo.pl,
a koszyk automatycznie obniży się o rabat w wysokości 10, 20 lub 30 zł

Promocja trwa w dn. 29.03.2017 – 31.08.2017 lub do wyczerpania limitu zniżek.
Regulamin promocji

Dodatkowe korzyści

Teraz wystarczy jedynie aplikacja mobilna Orange Finanse,

aby płatności i wypłaty z bankomatów realizować wygodnie telefonem.

Płatności BLIK są dostępne

natychmiast po otwarciu konta i pobraniu aplikacji mobilnej Orange Finanse.

Bądź mobilny, z BLIKIEM możesz:

  • Wypłacać gotówkę z bankomatów bez prowizji
  • Robić zakupy w sklepach potwierdzając płatność kodem
  • Szybko i wygodnie płacić przez internet, bez konieczności podawania nr karty
  • Bezpłatnie wykonywać przelewy ekspresowe na numer telefonu, które po chwili trafiają na konto odbiorcy

Usługę BLIK uruchomisz

z poziomu aplikacji mobilnej Orange Finanse. Po zalogowaniu do aplikacji, wybierz ikonkę „BLIK” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
To naprawdę proste, wystarczy kliknąć ikonę BLIK w aplikacji mobilnej, wpisać 6-cyfrowy kod, który pojawi się na Twoim telefonie i potwierdzić płatność.

Jak płacić BLIKiem?

  • 1. Płacąc w sklepie tradycyjnym, internetowym lub wypłacając gotówkę z bankomatu
    wybierz formę transakcji BLIK.
    step-1
  • 2. Wejdź do aplikacji swojego banku i naciśnij ikonę BLIK.
    Możesz być poproszony o podanie PIN.
    step-2
  • 3. Odczytaj kod BLIK wyświetlony na ekranie telefonu.
    step-3
  • 4. Wprowadź kod BLIK w terminalu, na stronie www lub w bankomacie.
    step-4
  • 5. Potwierdź transakcję w telefonie.
    step-5

Skrócona tabela opłat i prowizji

Transakcje BLIK 0,00 PLN

Noty Prawne

Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłączenie informacyjny. Szczegółowe informacje określone są w Taryfie prowizji i opłat dla osób fizycznych w ramach Orange Finanse oraz regulaminie usługi BLIK w ramach Orange Finanse dostępnych na www.orangefinanse.pl/blik.

1 Lista bankomatów Banku Zachodniego WBK S.A., ING Banku Śląskiego, Banku Millennium S.A., PKO Banku Polskiego dostępna jest na stronach internetowych Orange Finanse oraz u Konsultantów Infolinii.

2 Dotyczy bankomatów innych sieci niż wymienione w pkt. 1 oznaczonych logo BLIK.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czym jest BLIK?

    Blik to nowy standard płatności mobilnych na polskim rynku wprowadzony przez Polski Standard Płatności, umożliwiający dokonywanie transakcji telefonem komórkowym. Pozwala na wypłatę gotówki z bankomatu, zakupy w sklepach oraz przez internet bezpośrednio z aplikacji mobilnej Orange Finanse.

    Dzięki usłudze BLIK Twój smartfon jest wszystkim czego potrzebujesz na zakupach.

  • W jaki sposób działa usługa Blik?

    Korzystanie z BLIKA jest bardzo proste. Wystarczy, że pobierzesz najnowszą wersję aplikacji mobilnej Orange Finanse, która umożliwi Ci płatności telefonem.

    Jeśli chcesz zapłacić blikiem w sklepie, przed zakupem poinformuj  o tym sprzedawcę, a następnie klikając ikonkę BLIK wygeneruj kod w aplikacji mobilnej Orange Finanse. Kod wpisz w terminala, a następnie potwierdź transakcje w telefonie. Płacenie za zakupy nigdy nie było tak łatwe.

    W przypadku wypłaty gotówki z bankomatu wystarczy, że wybierzesz w bankomacie opcję „wypłata bez karty”, wygenerujesz w telefonie kod BLIK i wpiszesz go we wskazane pole w bankomacie. Następnie potwierdź transakcję klikając w telefonie przycisk „zatwierdź”. Po zatwierdzeniu bezpiecznie możesz pobrać gotówkę.

    Jeśli chcesz zapłacić BLIKIEM za zakupy internetowe jako preferowaną formę płatności wybierz BLIK, wygeneruj kod w aplikacji mobilnej Orange Finanse i wpisz go we wskazane pole.

    Przy realizacji transakcji za pomocą BLIKA kluczowe znaczenie ma wybór sposobu, w jaki możesz realizować operacje. Możesz uruchomić tryb szybkich płatności, dzięki którym nie musisz logować się do aplikacji mobilnej Orange Finanse by płacić BLIKIEM do kwoty 50 PLN.  

    W przypadku, gdy transakcja BLIK nie jest realizowana szybką płatnością, lub gdy kwota płatności przekracza 50 PLN, każdorazowo przed jej dokonaniem niezbędne jest zalogowanie do aplikacji mobilnej Orange Finanse i podanie kodu PIN do aplikacji.

  • Czym jest szybka płatność?

    Szybka płatność to jeden ze sposobów, którym możesz realizować transakcje za pomocą blika. Umożliwia płatności do 50 PLN bez konieczności logowania do aplikacji mobilnej Orange Finanse.

    Pamiętaj, że w każdym momencie możesz włączyć lub wyłączyć opcję szybkiej płatności z poziomu aplikacji mobilnej w sekcji „ustawienia BLIK” lub dzwoniąc na infolinię pod numer ( +48 42) 19 300.

  • Gdzie mogę uruchomić szybką płatność?

    Szybką płatność możesz uruchomić w aplikacji mobilnej Orange Finanse. Wystarczy wejść w zakładkę „ustawienia”, wybrać „ustawienia BLIK” i wybrać polecenie „realizuj płatność do 50 PLN bez potwierdzenia kodem PIN”.

    W ustawieniach BLIK możesz również zaznaczyć polecenie ”pokazuj saldo rachunku na ekranie z kodem BLIK”, dzięki której przy każdej płatności BLIKIEM będziesz widzieć stan konta rachunku, z którego dokonujesz płatności.

  • Jaki telefon muszę posiadać, żeby korzystać z usługi BLIK?

    Aby korzystać z płatności telefonem BLIK, wystarczy, że posiadasz telefon z  systemem operacyjnym:

    • Android (wersja min 4.0.3)
    • iOS (wersja 7.0 i nowsze).

    Pamiętaj, że działanie usługi BLIK wymaga połączenia z internetem, niezależnie od tego czy korzystasz z wi-fi czy z transferu danych. Jeśli jesteś Klientem sieci Orange, korzystanie z aplikacji mobilnej Orange Finanse jest dla Ciebie całkowicie bezpłatne.

  • Czy płatności BLIK wykorzystują technologię NFC?

    Nie, BLIK nie jest oparty o technologię NFC. Co za tym idzie, do korzystania z aplikacji nie jest potrzebny telefon z NFC.

  • Czy korzystanie z płatności mobilnych BLIK jest bezpieczne?

    Tak, korzystanie z płatności mobilnych BLIK jest bezpieczne. Aplikację mobilną Orange Finanse zabezpiecza kod PIN, który samodzielnie nadajesz w trakcie procesu aktywacji. Trzeba go podać przy każdym logowaniu do aplikacji mobilnej Orange Finanse, a także przy dokonywaniu transakcji na większe kwoty (powyżej 50 PLN).

  • Z jakich rachunków w Orange Finanse mogę płacić BLIKIEM?

    Transakcje BLIK mogą być realizowane z następujących rachunków w Orange Finanse:

    • Konto Osobiste
    • Konto Osobiste 13+
    • Konto dla Firm
    • Konto Pomocnicze.
  • Posiadam kilka rachunków w Orange Finanse, w jaki sposób mogę wybrać, z którego z nich mogę płacić BLIKIEM?

    Jeśli posiadasz więcej niż jeden rachunek w Orange Finanse, przed dokonaniem pierwszej płatności zostaniesz poproszony o wybór rachunku, z którego chcesz realizować płatność BLIK.

    Rachunek wybrany do płatności BLIK możesz w każdej chwili zmienić w swojej aplikacji mobilnej Orange Finanse lub telefonicznie.

  • Czym jest kod do płatności BLIKIEM?

    Kod do płatności BLIK służy do potwierdzenia zakupu lub wypłaty gotówki z bankomatu. Kod BLIK:

    • składa się z 6 cyfr
    • jest ważny przez 120 sekund (wygasa z upływem tego czasu lub z chwilą autoryzacji transakcji)
    • jest to kod jednorazowego użytku.
  • Czy płatności realizowane za pomocą BLIKA będą widoczne w historii mojego rachunku ?

    Tak, w każdej chwili możesz sprawdzić historie swojego rachunku, w tym transakcji dokonywanych BLIKIEM. Możesz to zrobić zarówno w serwisie transakcyjnym jak i aplikacji mobilnej Orange Finanse.

  • Nie jestem jeszcze Klientem Orange Finanse, w jaki sposób mogę skorzystać z płatności BLIK?

    Z usługi BLIK będziesz mógł skorzystać po otwarciu konta w Orange Finanse i instalacji aplikacji mobilnej na telefonie. Płatności mobilne BLIK pozwolą Ci na wygodne zakupy oraz wypłatę gotówki z bankomatu jedynie za pomocą Twojego smartfonu.

  • Jakie domyśle limity autoryzacyjne posiada usługa BLIK?

    Domyślne limity na płatności BLIK to:

    • 1 000 PLN - dzienny limit wartościowy sumy transakcji
    •  5 transakcji  - dzienny limit ilościowy transakcji.

    Limity te możesz zmienić dzwoniąc na infolinię pod numer  (+48 42) 19 300.

  • Czy płatności usługą BLIK działają na tabletach?

    W Orange Finanse płatności realizowane za pomocą BLIKA są dostępne tylko na telefony komórkowe.