FAQ - serwis transakcyjny Orange Finanse www.orangefinanse.com.pl

jak uzyskać dostęp do konta w Orange Finanse przez internet?

Po otwarciu konta w Orange Finanse otrzymasz w wiadomości SMS pakiet aktywacyjny, dzięki któremu zalogujesz się pierwszy raz do serwisu transakcyjnego Orange Finanse na stronie www.orangefinase.com.pl, poznasz swój identyfikator Klienta i ustalisz hasło dostępu do internetu.

czy do korzystania z konta przez internet jest potrzebny specjalny program?

Nie, wystarczy posiadać aktualną wersję przeglądarki – rekomendujemy korzystanie z najbardziej popularnych przeglądarek w Polsce: Mozilla Firefox, Chrome oraz Internet Explorer.

kiedy mogę korzystać z usług Orange Finanse produkty bankowe dostarcza mBank przez internet?

Usługi są dostępne 24 h, 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem czasu niezbędnego na prace konserwacyjne systemów wymagane dla właściwego funkcjonowania systemu, o czym Klienci informowani są na stronach internetowych banku pod adresem www.orangefinanse.pl

jak zalogować się pierwszy raz (kolejny raz) do konta w Orange Finanse przez internet?

Jeżeli chcesz się zalogować pierwszy raz, użyj pakietu aktywacyjnego, który otrzymasz w wiadomości SMS otrzymanej po otwarciu konta w Orange Finanse. W trakcie aktywacji konta, otrzymasz nowy (docelowy) identyfikator Klienta, który należy zapamiętać, zdefiniujesz również hasło umożliwiające logowanie w internecie. Kolejne logowania przebiegają tak samo:
1. na stronie www.orangefinanse.com wybierasz przycisk „logowanie do banku”
2. po przejściu na stronę www.orangefinase.com.pl wpisujesz identyfikator Klienta i hasło, a następnie wciskasz przycisk „zaloguj się”.

jak poprawnie i bezpiecznie wylogować się / wyjść z serwisu transakcyjnego Orange Finanse do zarządzania kontem w internecie?

W dowolnie momencie kliknij przycisk „wyloguj”, a wrócisz na stronę www.orangefinanse.com

nie pamiętam swojego identyfikatora Klienta - nie mam dostępu do kont - co robić?

Jeśli nie pamiętasz swojego identyfikatora Klienta i nie masz dostępu do swoich kont w Orange Finanse, prosimy o kontakt pod numerem (+48 42) 19 300. Połącz się z konsultantem wybierając „0”, przedstaw swoją sytuację i zamów pakiet aktywacyjny. Pakiet zostanie wysłany pocztą na dane teleadresowe zarejestrowane w systemie Orange Finanse.

nie pamiętam swojego hasła do serwisu transakcyjnego Orange Finanse i nie mam dostępu do kont - co robić?

Jeśli nie pamiętasz hasła dostępu do serwisu transakcyjnego przez internet, prosimy o kontakt pod numerem (+48 42) 19 300. Po samodzielnej identyfikacji w automatycznym serwisie telefonicznym (AST) wybierz z klawiatury telefonu „1” (Hasła dostępu i potwierdzanie operacji) i postępuj zgodnie z poleceniami lektora.

nie pamiętam swojego telekodu - co robić?

Jeśli nie pamiętasz hasła dostępu do infolinii Orange Finanse, czyli telekodu, możesz ustalić nowe w serwisie transakcyjnym www.orangefinase.com.pl lub pod numerem (+48 42) 19 300. Jeśli chcesz ustanowić nowe hasło przez serwis transakcyjny należy po zalogowaniu wybrać na górnym panelu „Ustawienia”, następnie „Dostęp do banku”. Kiedy wyświetli się plansza z dostępnymi kanałami, wciśnij w polu „Telefon” przycisk „Zmień telekod”. Pamiętaj, że zatwierdzenie nowego hasła do automatycznego serwisu telefonicznego (AST) wymaga wpisania hasła SMS-owego. Jeśli chcesz ustanawiać hasło telefonicznie za pośrednictwem infolinii, zadzwoń pod numer (+48 42) 19 300, połącz się z konsultantem wybierając „0” i zamów oddzwonienie. Pamiętaj, że konsultant zadzwoni na numer podany w systemie banku.

zablokowałem dostęp do serwisu transakcyjnego - jak odblokować dostęp do konta w Orange Finanse przez internet?

Prosimy zadzwonić pod numer (+48 42) 19 300 i ustalić nowe hasło przez automatyczny serwis telefoniczny (AST). Do wykonywania jakichkolwiek operacji przez AST konieczny jest aktywny telekod, czyli sześciocyfrowe hasło wykorzystywane podczas połączenia z infolinią Orange Finanse.

wpisuję poprawny identyfikator Klienta oraz hasło, a mimo to nie mogę zalogować się do serwisu transakcyjnego Orange Finanse. Co robić?

Oto kilka przyczyn problemów logowania do serwisu transakcyjnego Orange Finanse: wciśnięty klawisz Caps Lock na klawiaturze komputera nieaktywny dostęp do rachunku przez internet (nowy Klient) zablokowany dostęp przez internet Jeśli powyższe sugestie nie pomogły, prosimy o kontakt pod numerem (+48 42) 19 300.

jak aktywować kanały dostępu do Orange Finanse, jeśli mój telefon i adresy zarejestrowane w Orange Finanse są nieaktualne?

Jeżeli Twój numer telefonu zarejestrowany w Orange Finanse i adres zameldowania/ korespondencyjny są nieaktualne, prosimy o wydrukowanie stosownego oświadczenia i potwierdzenie zmian danych teleadresowych u notariusza. Potwierdzenie zmian można także uzyskać w placówkach mBanku. Przyjęty przez mBank tryb postępowania w takiej sytuacji jest podyktowany względami bezpieczeństwa.

czy można ukraść z banku moje hasło dostępu do konta?

Serwis transakcyjny Orange Finanse dostępny jest tylko dla Klientów po wcześniejszej identyfikacji. Klienci są rozpoznawani na podstawie swojego identyfikatora Klienta i hasła (hasło jest przechowywane w bazie danych Banku w formie zaszyfrowanej i nikt oprócz Klienta go nie). Dotyczy to wszystkich haseł dostępu, nie tylko do serwisu transakcyjnego Orange Finanse.