• Sprawdź saldo
    w mgnieniu oka
  • Łatwy przelew ekspresowy BLIK
    na numer telefonu
  • Szybki kontakt z infolinią
    bez konieczności
    podawania haseł
  • Lokalizacja bankomatów, wpłatomatów
    i sklepów z promocjami dla Ciebie
  • Płatności
    zbliżeniowe
    telefonem
  • Logowanie
    za pomocą
    odcisku palca
  • Wypłacisz środki
    z bankomatu
    bez karty
  • Zaoszczędź korzystając z
    programu rabatowego
    Orange Finanse

Pobierz aplikację mobilną i korzystaj z Orange Finanse przez telefon

Saldo

Widoczne bez logowania
Szybko sprawdzisz stan dostępnych środków na koncie np. podczas wyjątkowych okazji zakupowych

Geolokalizacja

Dostępna od ręki
Możesz sprawdzić dostępność bankomatów i wpłatomatów oraz promocji jakie w ramach Strefy Korzyści oferują dla Ciebie pobliskie sklepy.

Infolinia na klik

Twój konsultant dostępny na jedno kliknięcie
Dzięki infolinii na klik połączysz się z konsultantem bez konieczności podawania pinu i telekodu

Przelew ekspresowy BLIK

Ekspresowy przelew na numer telefonu
Dzięki ekspresowym i bezpłatnym przelewom na numer telefonu BLIK w prosty sposób zwrócisz pieniądze znajomym lub opłacisz swoje rachunki.

Płatności smarfonem z NFC

Wygoda i szybkość płacenia
Możesz płacić swoim smarfonem zbliżeniowo jak zwykłą kartą debetową, po prostu przykładasz telefon do terminala.

Strefa Korzyści

Przyjemność z wydawania na zakupach
Geolokalizacja podpowie jakie korzyści czekają na Ciebie w Twojej okolicy, możesz wybierać z bogatej oferty zniżek w różnych sklepach.

BLIK

Wypłacisz środki z bankomatu bez karty
Telefon wystarczy aby wypłacić gotówkę z bankomatu, wpisujesz indywidualny 6 cyfrowy kod który pojawi się w Twojej aplikacji i gotowe.

Touch ID

Logowanie za pomocą odcisku palca
Zalogujesz się do swojej aplikacji dotykowo, funkcja Touch ID dostępna jest dla użytkowników telefonów z systemem iOS 8+

Aktywacja dostępu do konta przez aplikację mobilną

  • 1. Pobierz: AppStore Google play Windows Store
  • 2. Wejdź do niej i wybierz „aktywuj aplikację”, a następnie „przez telefon”
  • 3. Odpowiedz na pytania identyfikujące i wciśnij „dalej”
  • 4. Przeczytaj instrukcję generowania kodu i wciśnij „generuj kod”
  • 5. W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość głosową od Orange Finanse
  • 6. Lektor przeczyta Ci 4 cyfrowy kod aktywacyjny,
    który należy wpisać w aplikacji
  • 7. Zdefiniuj własny PIN do aplikacji (od 5 od 8 cyfr) za pomocą którego będziesz także potwierdzać realizowane operacje

Film instruktażowy


Zobacz jak łatwo aktywujesz aplikację mobilną Orange Finanse.

Najczęściej zadawane pytania

  • Skąd można pobrać aplikację mobilną?

    Link do aplikacji mobilnej znajduje się w treści wiadomości SMS przesłanej po otwarciu Konta Osobistego. Ponadto można ją w każdej chwili pobrać z oficjalnych sklepów App Store i Play Google:

    AppStore Google play

  • Co powinien zrobić Klient, gdy zapomni PIN do aplikacji mobilnej?

    Trzykrotnie błędnie wpisany PIN blokuje logowanie  do aplikacji (zrywane jest powiązanie i konieczne jest ponowne skonfigurowanie telefonu). Konieczna jest ponowna aktywacja aplikacji. Można tego dokonać zarówno z poziomu samej aplikacji, jak i z poziomu serwisu transakcyjnego.

  • W jaki sposób będzie rozliczana transmisja danych, jeśli Klient korzystający z aplikacji mobilnej wyszuka najbliższy bankomat i chcąc do niego dotrzeć skorzysta z nawigacji?

    Korzystanie z nawigacji w aplikacji mobilnej nie będzie wykorzystywało transferu danych Klienta.

  • Czy korzystanie z aplikacji mobilnej poza Wi-Fi za granicą będzie konsumowało transfer danych?

    Tak, za granicą Klient ponosi koszty zgodnie z taryfą operatora.

  • Jaki jest limit autoryzacyjny ilościowy i wartościowy na transakcje dokonywane w aplikacji mobilnej?

    Domyślne ustawienia aplikacji mobilnej Orange Finanse pozwalają na wykonanie za jej pośrednictwem maksymalnie 5 przelewów dziennie, przy czym kwota pojedynczej operacji nie może przekroczyć 1 000 PLN. Wartości te możesz zmienić w serwisie transakcyjnym, w sekcji „ustawienia”. Limity maksymalne natomiast wynoszą odpowiednio 100 transakcji i 10 000 PLN.

    Ponadto, łączna kwota wszystkich przelewów wykonanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej w ciągu 1 dnia nie może przekroczyć 10 000 PLN.

  • Na jakich systemach operacyjnych działa aplikacja mobilna?

    Aplikacja działa na telefonach z systemami Android, iOS oraz Windows Phone.

  • Wymagania techniczne Android - 4.0.3

    Oprócz typowych uprawnień aplikacji mobilnych (np. dostęp do internetu i sieci Wi-Fi), aplikacja Orange Finanse, w celu prawidłowego działa wszystkich funkcji prosi o dostęp do następujących uprawnień:

    • Odczytywanie stanu i informacji o telefonie – uprawnienie wykorzystywane w celach bezpieczeństwa oraz podczas łączenia aplikacji z serwisem transakcyjnym.
    • Lokalizacja – uprawnienie jest wymagane w celu prawidłowego wyświetlenia najbliższych punktów (bankomaty, wpłatomaty, oferty ze Strefy Korzyścu itp.). Aplikacja korzysta z danych lokalizacyjnych na podstawie odbiornika GPS lub lokalizacji na podstawie nadajników GSM.
    • Dostęp do książki telefonicznej i kontaktów – uprawnienie wykorzystywane w celu realizacji przelewów na numer telefonu oraz doładowania telefonu.
    • Dostęp do pamięci USB – uprawnienie niezbędne do tymczasowego przechowywania pobranych dokumentów w formacie PDF.
    • Z tego samego powodu aplikacja korzysta z uprawnień typu „Testuj dostęp do chronionej pamięci”.
    • Zarządzanie uprawnieniami do kont – aplikacja Orange Finanse tworzy w urządzeniu swoje własne, bezpieczne konto (pamięć chronioną), które jest niezbędne do prawidłowej obsługi procesu logowania do aplikacji i synchronizacji danych. Do danych zapisanych na tym koncie nie mają dostępu inne aplikacje.

      UWAGA: urządzenie, na którym przeprowadzono procedurę tzw. rootowania lub jailbreak, narażone jest na możliwość czytania danych zapisanych w bezpiecznej pamięci przez inne aplikacje. Aplikacja korzysta również z dostępu do konta Google. To uprawnienie jest niezbędne w celu obsługi funkcji korzystających z mapy.
    • Sterownie wibracją – uprawnienie niezbędne, aby telefon mógł zawibrować po otrzymaniu powiadomienia z Orange Finanse.
    • Ustawienia synchronizacji – uprawnienie wymagane do prawidłowej aktualizacji danych dotyczących np., bankomatów, oferty ze Strefy Korzyści, zmiany salda na rachunku.
  • Wymagania techniczne - iOS 7.0

    Oprócz typowych uprawnień aplikacji mobilnych (np. dostęp do internetu i sieci Wi-Fi), aplikacja Orange Finanse, w celu prawidłowego działa wszystkich funkcji prosi o dostęp do następujących uprawnień:

    • Odczytywanie stanu i informacji o telefonie – uprawnienie wykorzystywane w celach bezpieczeństwa oraz podczas łączenia aplikacji z serwisem transakcyjnym.
    • Lokalizacja – uprawnienie jest wymagane w celu prawidłowego wyświetlenia najbliższych punktów (bankomaty, wpłatomaty, oferty ze Strefy Korzyścu itp.). Aplikacja korzysta z danych lokalizacyjnych na podstawie odbiornika GPS lub lokalizacji na podstawie nadajników GSM.
    • Dostęp do książki telefonicznej i kontaktów – uprawnienie wykorzystywane w celu realizacji przelewów na numer telefonu oraz doładowania telefonu.
    • Dostęp do pamięci USB – uprawnienie niezbędne do tymczasowego przechowywania pobranych dokumentów w formacie PDF.
    • Z tego samego powodu aplikacja korzysta z uprawnień typu „Testuj dostęp do chronionej pamięci”.
    • Zarządzanie uprawnieniami do kont – aplikacja Orange Finanse tworzy w urządzeniu swoje własne, bezpieczne konto (pamięć chronioną), które jest niezbędne do prawidłowej obsługi procesu logowania do aplikacji i synchronizacji danych. Do danych zapisanych na tym koncie nie mają dostępu inne aplikacje.

      UWAGA: urządzenie, na którym przeprowadzono procedurę tzw. rootowania lub jailbreak, narażone jest na możliwość czytania danych zapisanych w bezpiecznej pamięci przez inne aplikacje. Aplikacja korzysta również z dostępu do konta Google. To uprawnienie jest niezbędne w celu obsługi funkcji korzystających z mapy.
    • Sterownie wibracją – uprawnienie niezbędne, aby telefon mógł zawibrować po otrzymaniu powiadomienia z Orange Finanse.
    • Ustawienia synchronizacji – uprawnienie wymagane do prawidłowej aktualizacji danych dotyczących np., bankomatów, oferty ze Strefy Korzyści, zmiany salda na rachunku.
  • Wymagania techniczne - Windows 8.0 i wyższe

    Obsługiwane procesory: x86, x64 

    Oprócz typowych uprawnień aplikacji mobilnych (np. dostęp do Internetu i sieci Wi-Fi), aplikacja Orange Finanse, w celu prawidłowego 
    działania wszystkich funkcji prosi o dostęp do następujących uprawnień:

      • Twoje połączenie internetowe
      • Twoja lokalizacja –uprawnienie jest wymagane w celu prawidłowego wyświetlenia najbliższych punktów (bankomaty, wpłatomaty, Program Rabatowy). Aplikacja korzysta z danych lokalizacyjnych na podstawie odbiornika GPS, lokalizacji na podstawie nadajników GSM lub danych sieci Wi-Fi. UWAGA: dane o Twojej lokalizacji nigdy nie są przekazywane do banku, a jedynie prezentowane na Twoim urządzeniu.
      • Twój ekran blokady  – uprawnienie to jest wymagane w celu prawidłowego działania kafelków przypinanych do ekranu startowego Windows 8.0 i wyższych, oraz ich okresowego odświeżania.
         

    Uprawnienia aplikacji do Twojej lokalizacji oraz Twojego ekranu blokady zawsze można cofnąć z poziomu ustawień.