Aktywuj konto
w Orange Finanse

Bezpieczne zarządzanie finansami
z poziomu komputera i telefonu

Aktywacja dostępu do konta przez aplikację mobilną

  • 1. Pobierz i zainstaluj aplikacją mobilną Orange Finanse
  • 2. Wybierz "Aktywuj aplikację"
  • 3. Wybierz metodę aktywacji "Przez telefon"
  • 4. Odpowiedz na pytanie identyfikacyjne
    i wciśnij "dalej"
  • 5. Przeczytaj instrukcję generowania kodu i wciśnij
    "generuj kod"
  • 6. W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość głosową od Orange Finanse.
    Lektor przeczyta Ci 4-cyfrowy kod aktywacyjny,
    który należy wpisać w aplikacji
  • 7. Gratulacje, Twoja aplikacja jest już aktywna.

Aktywacja dostępu do konta przez bankowość internetową

  • 1. Przy podpisaniu umowy otrzymasz identyfikator
    wydrukowany na dodatkowym dokumencie
  • 2. Aby zalogować się po raz pierwszy, wejdź na:
    https://orangefinanse.com.pl/or/Login
    i wpisz identyfikator oraz numer PESEL,
    który jest hasłem do pierwszego logowania
  • 3. Podaj nazwisko panieńskie matki
    oraz ustal nowe hasło
  • 4. Ustal nazwę użytkownika, której będziesz używał zamiast identyfikatora,
    do logowania się na konto
  • 5. Potwierdź dane hasłem SMS
  • 6. Ustal telekod (potrzebny do kontaktu z infolinią +48 42 19 300)
    Jeśli chcesz od razu zainstalować aplikację mobilną na telefonie, zaznacz opcję "Pobierz aplikację mobilną" i kliknij "Dalej".
    Dostęp do Twojego konta w bankowości internetowej został aktywowany.

Aktywacja dostępu do Orange Finanse na infolinii

  • 1 Zadzwoń pod numer (+48 42) 19 300.
  • 2 Po wysłuchaniu automatycznych komunikatów lektora wybierz „1”.
  • 3 Gdy lektor poprosi Cię o podanie identyfikatora Klienta, wpisz na klawiaturze aparatu podany w pakiecie aktywacyjnym SMS tymczasowy identyfikator (7 cyfr) i zatwierdź „krzyżykiem” (znak # na klawiaturze telefonu).
  • 4 Gdy lektor poprosi Cię o podanie wybranych cyfr telekodu - wpisz na klawiaturze aparatu wskazane przez niego cyfry z podanego na Twoim pakiecie aktywacyjnym tymczasowego telekodu.
  • 5 Automat przełączy Cię do konsultanta, który zweryfikuje Twoją tożsamość i poprowadzi Cię przez dalszy proces aktywacji kanałów dostępu.
  • 6 Konsultant poda Ci Twój nowy stały identyfikator Klienta (8 cyfr), który jest niezbędny do korzystania z Orange Finanse - zapisz go i zapamiętaj! Identyfikator Klienta jest niezbędny przy wszelkich kontaktach Orange Finanse.
  • 7 Konsultant przekieruje Cię do automatycznego serwisu telefonicznego (AST), aby ustalić telekod.
  • 8 Aby aktywować kanał internetowy należy wysłuchać komunikatów lektora i wcisnąć na klawiaturze telefonu trzykrotnie przycisk „1”, a następnie podać swoje nowe hasło dostępu do internetu składające się z 8 do 20 cyfr - tego hasła użyjesz tylko do pierwszego logowania do serwisu transakcyjnego w internecie. Uwaga! Po pierwszym zalogowaniu w internetowym serwisie transakcyjnym system zażąda od Ciebie wprowadzenia nowego hasła dostępu do internetu.

Jak odblokować kanały dostępu do Orange Finanse, gdy zapomniałem/zgubiłem identyfikator Klienta lub/i hasła?

  • 1 Jeżeli posiadasz aktywną aplikację mobilną Orange Finanse i miałeś ją połączoną ze swoim kontem przed utratą danych identyfikacyjnych, możesz po zalogowaniu do aplikacji wejść kolejno w „menu” > „ustawienia” > „dostęp do banku” i wcisnąć polecenie „aktywuj” przy kanale internet, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie telefonu.
  • 2 Jeżeli posiadasz aktywny dostęp do serwisu transakcyjnego Orange Finanse, możesz odblokować kanał telefoniczny (telekod) w „ustawieniach” serwisu transakcyjnego Zadzwoń pod numer (+48 42) 19 300.
  • 3 Jeżeli posiadasz aktywny dostęp do infolinii (telekod), wówczas możesz odblokować kanał internet samodzielnie bez potrzeby zamawiania pakietów aktywacyjnych dzwoniąc pod numer (+48 42) 19 300 przez automatyczny serwis telefoniczny (IVR).
  • 4 Jeśli nie masz aktywnych żadnych kanałów, połącz się z konsultantem pod numerem (+48 42) 19 300 i poproś o przesłanie papierowej wersji pakietu aktywacyjnego. Uwaga: Zamówienie pakietu aktywacyjnego powoduje automatyczne zablokowaniem kanału internetowego i telefonicznego (infolinia).

Najczęściej zadawane pytania

Mimo kilku prób nie udało mi się dokonać aktywacji w Internecie z użyciem pakietu aktywacyjnego - co zrobić?
Jeśli kilkakrotnie próba aktywacji kanałów przy zastosowaniu pakietu aktywacyjnego w Internecie się nie powiodła i system odrzuca kolejne próby oznacza to, że Twój pakiet aktywacyjny został częściowo zablokowany. Nadal jednak możesz skorzystać z niego do aktywowania kanałów dostępu poprzez Infolinię. Zachęcamy Cię jednak do aktywacji konta z poziomu aplikacji mobilnej.
Czym różni się identyfikator tymczasowy od identyfikatora Klienta?
Identyfikator tymczasowy jest numerem przypisanym do pakietu aktywacyjnego i może być wykorzystany tylko w celu aktywacji kanałów dostępu. Tymczasowy identyfikator traci ważność wraz z utratą ważności pakietu aktywacyjnego, czyli przy pierwszym wykorzystaniu. Identyfikator Klienta jest unikalnym, 8-cyfrowym numerem Klienta w systemie Orange Finanse, który pozwala na jego identyfikację w kontaktach z bankiem.
Czy zamówienie pakietu aktywacyjnego do odblokowania dostępu wiąże się z nadaniem nowego Identyfikatora Klienta?
Nie. Raz nadany Klientowi identyfikator nigdy nie ulega zmianie i zawsze będzie służył do identyfikowania Twojej osoby w Orange Finanse. Dlatego też utrzymuj go w tajemnicy i nie podawaj osobom trzecim.